Google AdWords kampánymenedzsment

Ne csak várja a jó szerencsét!

Főoldal Honlapkészítés menete Google AdWords kampánymenedzsment

GOOGLE ADWORDS KEZELÉSE

  1. Több mint 7 éves tapasztalat

  2. Számos iparág ismerete (oktatás, IT, energetika, gyógyászat, kereskedelem, autóipar, HR, nonprofit stb.)

  3. Korrekt, átlátható árazás

  4. Havi összefoglaló elemzés

A Google AdWordsről

A Google AdWords az egyik leginkább költséghatékony hirdetési forma. A Google és partnerei keresőjében megfelelő kulcsszavakkal azokat érhetjük el, akik már egyébként is érdeklődnek termékeink, szolgáltatásaink iránt. A Google tartalmi hálózatához tartozó honlapokon (többek között az Indexen, a Hírkeresőn vagy a HVG Online-on) jelenhet meg szöveges, képes vagy videóba ágyazott hirdetésünk. De videohirdetéseket jeleníthetünk meg akár a YouTube-on is.

Az AdWords nagy előnye, hogy teljes mértékben a hirdető szabja meg, hogy mekkora büdzsét szeretne hirdetésre fordítani, sőt azt is, hogy neki például maximálisan mennyit ér meg egy kattintás.

Ha még nem használt AdWordsöt, a Google egy ajándékot is kínál: az első 5000 Ft befizetése után 15 000 Ft-nyi hirdetési összeget ad grátisz.

A Google AdWords kampánymenedzsment ára

A Google AdWords kampánymenedzsment ára mindig egyedi, hiszen egyfelől az igények is mások, másfelől a legoptimálisabb megoldás is változó. Ha például Ön egy fix szolgáltatást kínál, melyben nem igazán történik változás, miért fizetne ugyanannyit, mint az a cég, mely naponta új termékeket, akciókat kínál – s ezeket a Google AdWordsben is megjelenítené. S ha ön 50 terméket kínál, miért fizetne ugyanannyit egy kampány létrehozásáért, mint aki 500-at?

Azért az árazás így áll össze:

  1. kampány létrehozásának egyszeri költsége 1 hónap utánkövetéssel

  2. kampány menedzsmentje: rendszeres munka esetén havi fix díjazás, eseti megbízás esetén óradíj

Google Adwords hirdetések kampánymenedzsmentje

Ha tehát szeretne Ön is így megjelenni a Google AdWords révén, mint fenti ügyfelem, kérjen árajánlatot!


KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT

Kérjen ingyenes árajánlatot. Írja le röviden, mit szeretne hirdetni a Google-ben, s mekkora büdzsével, s adja meg honlapjának címét is.