Google AdWords kampánymenedzsment

Ne csak várja a jó szerencsét!

Főoldal Honlapkészítés menete Google AdWords kampánymenedzsment

GOOGLE ADWORDS KEZELÉSE

  1. Több mint 15 éves tapasztalat

  2. Számos iparág ismerete (oktatás, IT, energetika, gyógyászat, kereskedelem, autóipar, HR, nonprofit stb.)

  3. Korrekt, átlátható árazás

  4. Havi összefoglaló elemzés

A Google AdWordsről

A Google AdWords az egyik leginkább költséghatékony hirdetési forma. A Google és partnerei keresőjében megfelelő kulcsszavakkal azokat érhetjük el, akik már egyébként is érdeklődnek termékeink, szolgáltatásaink iránt. A Google tartalmi hálózatához tartozó honlapokon (többek között az Indexen, a Hírkeresőn vagy a HVG Online-on) jelenhet meg szöveges, képes vagy videóba ágyazott hirdetésünk. De videohirdetéseket jeleníthetünk meg akár a YouTube-on is.

Az AdWords nagy előnye, hogy teljes mértékben a hirdető szabja meg, hogy mekkora büdzsét szeretne hirdetésre fordítani, sőt azt is, hogy neki például maximálisan mennyit ér meg egy kattintás.

A Google AdWords kampánymenedzsment ára

A Google AdWords kampánymenedzsment ára mindig egyedi, hiszen egyfelől az igények is mások, másfelől a legoptimálisabb megoldás is változó. Ha például Ön egy fix szolgáltatást kínál, melyben nem igazán történik változás, miért fizetne ugyanannyit, mint az a cég, mely naponta új termékeket, akciókat kínál – s ezeket a Google AdWordsben is megjelenítené. S ha ön 50 terméket kínál, miért fizetne ugyanannyit egy kampány létrehozásáért, mint aki 500-at?

Azért az árazás így áll össze:

  1. kampány létrehozásának egyszeri költsége 1 hónap utánkövetéssel

  2. kampány menedzsmentje: rendszeres munka esetén havi fix díjazás, eseti megbízás esetén óradíj

Google Adwords hirdetések kampánymenedzsmentje

Ha tehát szeretne Ön is így megjelenni a Google AdWords révén, mint fenti ügyfelem, kérjen árajánlatot!


KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT

Kérjen ingyenes árajánlatot. Írja le röviden, mit szeretne hirdetni a Google-ben, s mekkora büdzsével, s adja meg honlapjának címét is.